ESET lansează în România oferta de servicii, inclusiv MDR pentru detecție și răspuns rapid la incident, cu gestionare 24/7


2024-09-26

  • ESET lansează portofoliul său de servicii în România.
  • Serviciile ESET, incluzând Managed Detection and Response, Premium Support și Threat Intelligence sau Health-Check, vor ridica nivelul de securitate la cele mai înalte standarde. 

    Detectarea din timp a amenințărilor, răspunsul rapid la incident, reducerea riscului de scurgere a datelor, o postură de securitate proactivă îmbunătățită și centrată pe prevenție, precum și costurile reduse, sunt doar câteva dintre beneficiile serviciilor ESET. 

ESET, lider global în furnizarea de soluții de securitate cibernetică, a lansat astăzi oferta sa de servicii în România. Portofoliul de servicii de securitate ESET – inclusiv serviciul Managed Detection and Response (MDR) atât pentru companii mici și mijlocii, cât și enterprise, precum și serviciile profesionale ESET Premium Support – va fi acum disponibil pentru toți clienții din segmentul business. 

Companiile de toate dimensiunile se străduiesc să țină pasul cu un mediu dinamic ale cărui provocări în materie de securitate digitală se află într-o continuă schimbare. Din cauza lipsei de resurse calificate, multora dintre ele le este dificil să-și gestioneze total independent securitatea IT. Adesea, o implementare necorespunzătoare a securității de către utilizatorul final poate limita sau chiar bloca productivitatea și accesul acestuia la resurse și informații IT esențiale. Serviciile ESET abordează aceste provocări, astfel încât organizațiile să își poată concentra resursele pe competențele lor de bază. 

Oferta de servicii ESET combină tehnologia ESET, bazată nativ pe Inteligență Artificială, expertiza umană și procese consacrate ESET, punând la dispoziția clienților cei mai buni ingineri de sistem, experți în suport tehnic și analiști malware, oricând este nevoie de ei, pentru a: 

  • îndeplini cerințe critice legale și de business, cum ar fi conformitatea cu reglementări în materie de asigurare cibernetică 
  • preveni incidentele și dezvolta afacerea fără întreruperi 
  • elibera resurse, lăsând securitatea cibernetică pe seama experților ESET 

Pentru a sprijini o abordare centrată pe prevenție într-un peisaj al amenințărilor aflat în continuă evoluție, minimizând suprafața de atac simultan cu o diminuare a complexității necesare, vârful ofertei este reprezentat de serviciul ESET MDR, care îmbină expertiza umană și soluții de securitate cu Inteligență Artificială implementată nativ, atingând un timp mediu de detecție a amenințării și răspuns la incident fără precedent, de doar 20 de minute. Serviciul ESET MDR disponibil 24/7, oferă în mod special acces direct la rezultatele obținute din cercetare de către experții ESET în securitate cibernetică, precum și la tehnologia ESET, ajutând clienții să detecteze, să analizeze, să investigheze și să răspundă rapid și proactiv la amenințările cibernetice. 

Oferta ESET MDR este flexibilă și scalabilă, variind de la soluții de securitate pentru IMM-uri care doresc îndeplinirea anumitor cerințe de conformitate, prin pachetul ESET PROTECT MDR, până la soluții finale de nivel SOC pentru companii enterprise, prin pachetul ESET PROTECT MDR Ultimate, completat de informații ESET Threat Intelligence aprofundate și acționabile. 

Adițional, serviciile de asistență ESET Premium Support sunt acum disponibile, propunând un timp de răspuns garantat în ceea ce privește implementarea, actualizările, scanările și depanarea problemelor legate de produs. Aceste servicii de asistență premium sunt oferite pe două niveluri: ESET Premium Support Advanced și ESET Premium Support Essential. 

„La ESET ne concentrăm total pe securitate. Fie că sunteți o afacere mică sau o organizație mare, cu toții împărtășim problema unui peisaj al amenințărilor din ce în ce mai complex. Pentru a răspunde acestei complexități, o abordare proactivă a securității centrată în primul rând pe prevenție, alimentată de securitate bazată nativ pe Inteligență Artificială și expertiză umană, face diferența între stabilitate și haos. La amenințările de mâine nu răspund tehnologiile și tacticile de apărare din trecut, ci soluțiile și serviciile moderne adaptate nevoilor de securitate ale fiecărei companii, sporindu-le în cele din urmă acestora nu doar securitatea, ci și potențialul de business”, a declarat Pavol Balaj, Chief Business Officer la ESET.