Asistență Premium

Ajutor permanent,
oricând aveți nevoie de el

Obțineți asistență promptă din partea specialiștilor ESET, la orice oră din zi sau din noapte, inclusiv în weekenduri și în zilele de sărbătoare legală.

Prezent chiar de la început

Ajutor specializat pentru configurarea produselor de securitate ESET, încă de la instalare. Utilizarea Asistenței ESET Premium reduce considerabil numărul potențialelor probleme ce pot apărea pe parcurs.

Întotdeauna disponibil

Cea mai bună asistență expert din lume - susținută de echipele ESET de cercetători renumiți, care operează în întreaga lume - este disponibilă 24/7/365 pentru a răspunde nevoilor și problemelor dvs. de configurare și implementare a securității IT.

Continuitatea activității

Produsele ESET sunt concepute pentru a fi intuitive și sunt însoțite de o documentație completă. Cu toate acestea, având suplimentar expertiza ESET la îndemână, se reduc riscurile de întrerupere în operațiunile vitale.

Un răspuns imediat

Tichetele care altfel ar putea dura mai mult sunt rezolvate rapid cu ESET Premium Support. Datorită SLA-urilor stricte, chiar și acele probleme care necesită implicarea echipei de dezvoltare sunt urmărite pentru rezolvare prioritară.

Securitate fără griji

Cu ESET Premium Support, compania dvs. primește un răspuns rapid, garantat, atunci când aveți nevoie de el. Colaborăm cu echipele dvs. IT pentru a ne adapta răspunsul la mediul dvs. Iar în cazul unui incident, suntem aici pentru a vă ajuta.

Ajustați-vă protecția

Profitați de serviciul nostru HealthCheck service (parte din ESET Premium Support Advanced) pentru a revizui și a ajusta produsele de securitate IT ESET care au fost implementate anterior în mediul dvs.

Serviciul de asistență Premium Support

Când vine vorba de implementarea unei securități IT complete, bazați-vă pe ESET pentru a vă oferi expertiza de care aveți nevoie. Asistența Premium este disponibilă 24/7/365, asigurându-vă accesul continuu la cea mai bună asistență expert din lume pentru a răspunde nevoilor și problemelor dvs. de configurare și implementare a securității IT. Vă garantăm un suport receptiv și personalizat, care va reduce riscul oricărei întreruperi a operațiunilor dvs.

Aflați exact cum vă pot ajuta serviciile de asistență Premium ESET să profitați la maximum de securitatea IT ESET implementată în organizația dvs.

Premium Support Essential

Un pachet de asistență pentru produse garantat, prioritizat și accelerat, care include o analiză rapidă și detaliată a oricăror probleme, suplimentat de sfaturi precise de depanare la orice oră din zi sau din noapte. Răspunsurile sunt adaptate nevoilor dvs. Individuale pentru rezolvarea imediată a problemelor tehnice din mediul dvs. de securitate, oferind rezolvare la problemele critice în câteva minute de la notificare și acces prioritar la experții ESET HQ.

Premium Support Advanced

Suport complet pentru produsele ESET, cu privilegii superioare de asistență pentru clienți. Acoperă toate etapele de implementare a produsului, inclusiv instalarea și configurarea, procedurile de actualizare, verificările regulate ale configurației și rezolvarea proactivă a problemelor legate de produs. Toate beneficiile ESET Premium Support Essential, plus serviciile unui manager de cont tehnic dedicat, servicii informative proactive și linia de așteptare prioritară pentru apeluri.

Comparați nivelurile ESET Premium Support

Recomandat
 

ESET PREMIUM SUPPORT
ESSENTIAL

ESET PREMIUM SUPPORT
ADVANCED

Timp de răspuns severitate critică
(nivel A) Obțineți un răspuns în termen de 2 ore pentru problemele de nivel „A”. Răspunsul va cuprinde soluția/modul de rezolvare, solicitarea de date suplimentare sau confirmarea activității.

2 ore 2 ore

Timp de răspuns severitate importantă
(nivel B) Obțineți un răspuns în termen de 4 ore pentru problemele de nivel „B”. Răspunsul va cuprinde o soluție/un remediu, o solicitare de date suplimentare sau o confirmare a activității.

4 ore 4 ore

Timp de răspuns severitate comună
(nivel C) Obțineți un răspuns în termen de o zi lucrătoare pentru problemele de nivel „C”. Răspunsul va cuprinde soluția/modul de rezolvare, solicitarea de date suplimentare sau confirmarea activității.

24 ore 24 ore

Disponibilitatea serviciului de asistență Asistența Premium este disponibilă 24/7/365, asigurându-vă accesul continuu la cea mai bună asistență expert din lume pentru a răspunde nevoilor și problemelor dvs. de configurare și implementare a securității IT.

365/24/7 365/24/7

Preluarea apelantului Treceți direct la un expert ESET, în funcție de nivelul dvs. de servicii.

Specialist certificat ESET Specialist certificat ESET

Contacte clienți Puteți desemna care dintre angajații dvs. ar trebui să fie contactați de către ESET cu privire la serviciul pentru care v-ați abonat. Nu există nicio limită pentru numărul de angajați pe care îi puteți nominaliza.

Nelimitat Nelimitat

Linia prioritară de apeluri În calitate de abonat Premium Support, apelul dvs. va primi atenție prioritară în comparație cu apelurile generale de asistență tehnică.

Tichete eligibile pentru tratament
premium Abonații Premium Support Advanced pot trimite oricând orice număr de tichete eligibile pentru tratament premium.

Nelimitat

Manager de cont dedicat Un specialist ESET dedicat va fi alocat contului dvs. și va verifica proactiv dacă serviciile de abonament sunt furnizate.

Prioritizarea în cadrul echipelor de dezvoltare

Servicii informative proactive Veți primi o notificare promptă în cazul în care ESET descoperă orice problemă de incompatibilitate a produsului din cauza actualizărilor sistemului de operare sau a altor modificări tehnice.

Implementare și actualizare Asigură funcționarea eficientă a produselor business ESET. Instalarea și configurarea sunt efectuate de profesioniști ESET experimentați și certificați.

HealthCheck Verificați cât de eficient a fost configurat un produs și cât de bine au fost ajustate setările inițiale pentru a îmbunătăți funcționarea produselor ESET.

Contactați echipa de vânzări Contactați echipa de vânzări

Soluții asociate

ESET PROTECT MDR

Protecție superioară cu detecție și răspuns gestionate 24/7, combinând automatizarea bazată pe inteligență artificială și expertiza ESET de renume mondial.

  • Obțineți un răspuns imediat la amenințări
  • Monitorizare, threat hunting, triaj și răspuns 24/7, servicii oferite de către experți
  • Protejați datele și sistemele dvs. de afaceri împotriva accesului neautorizat
  • Preveniți tentativele de phishing și malware-ul să ajungă în cutiile poștale ale utilizatorilor
  • Urmăriți și remediați automat vulnerabilitățile

Aflați mai multe

ESET PROTECT MDR Ultimate

Fuziunea dintre expertiza de cercetare de nivel mondial a ESET și soluțiile de securitate IT de ultimă oră.

  • Timp de răspuns rapid și garantat
  • Personal ESET calificat pentru a vă gestiona securitatea
  • Protejați datele și sistemele de afaceri împotriva accesului neautorizat
  • Preveniți tentativele de phishing și malware-ul să ajungă în cutiile poștale ale utilizatorilor
  • Urmăriți și corectați automat vulnerabilitățile

Aflați mai multe

Angajament față de cele mai înalte standarde din industrie

ESET este unul dintre puținii furnizori care au modelat industria IT în 2022 Potrivit IDC, ESET este unul dintre foarte puținii furnizori care au modelat industria în 2022 datorită longevității sale în industrie, priceperii tehnice, excelenței în cercetare și stabilității financiare.

Aflați mai multe

ESET a fost premiat în mai multe teste independente

Aflați mai multe

ESET este desemnat un „Top Player” în protecția împotriva amenințărilor persistente avansate ESET a fost recunoscut drept „Top Player” pentru al patrulea an consecutiv în în raportul Radicati Advanced Persistent Threat Market Quadrant 2023.

Aflați mai multe

ESET este apreciat de clienții din întreaga lume

Citiți recenziile complete

ESET se află printre liderii de piață și liderii mondiali în MDR conform raportului MDR Leadership Compass 2023

Obțineți raportul

ESET este recunoscut în peste 700 de recenzii colectate pe Gartner Peer Insights © 2022 Gartner, Inc. Gartner® și Peer Insights™ sunt mărci comerciale ale Gartner, Inc. și/sau ale afiliaților săi. Toate drepturile rezervate. Conținutul Gartner Peer Insights constă în opiniile utilizatorilor finali individuali bazate pe propriile experiențe și nu trebuie interpretat ca o declarație de fapt și nici nu reprezintă punctul de vedere al Gartner sau al afiliaților săi. Gartner nu susține niciun furnizor, produs sau serviciu descris în acest conținut și nici nu oferă garanții, exprimate sau implicite, cu privire la acest conținut, cu privire la acuratețea sau exhaustivitatea acestuia, inclusiv orice garanții de vandabilitate sau adecvare pentru un anumit scop.

Ceea ce apreciază clienții

„Am fost foarte impresionați de suportul și asistența pe care le-am primit. Pe lângă faptul că este un produs excelent, asistența și suportul excelent recepționat a fost ceea ce ne-a determinat să mutăm întregul ansamblu de sisteme Primoris la ESET.”

Joshua Collins, Manager Data Center Operations; Primoris Services Corporation, SUA; 4000+ stații
Citiți mai multe

„Îmi place cum soluția ESET este proiectată cu tehnologie avansată de machine learning și de învățare a comportamentului, care se instruiește pe baza atacurilor anterioare și, ori de câte ori sistemul este atacat din aceeași sursă, acesta este detectat și eliminat înainte de a pătrunde în sisteme. Toate tipurile de viruși, activități malițioase și diferite amenințări online sunt complet identificate și apoi eliminate foarte eficient.”

Sarah C.,
Recenzie G2

„ESET Inspect asigură protecție împotriva activităților rău intenționate, a amenințărilor provenite de la de la viruși no-file și permite echipelor de securitate să detecteze APT-urile. Toate acestea se realizează prin algoritmi de machine learning și învățare comportamentală sau prin datele de sistem colectate din cadrul endpoint-ului. Acest software este capabil să efectueze analize root cause și analize criminalistice, să întreprindă operațiuni de theart hunt și să configureze indicatori de atac.”

Herry K.,
recenzie G2

„Cel mai reprezentativ lucru care iese în evidență este avantajul său tehnic puternic față de alte produse de pe piață. ESET ne oferă o securitate fiabilă, ceea ce înseamnă că pot lucra la orice proiect, în orice moment, știind că stațiile noastre sunt protejate 100%.”

Fiona Garland, analist de afaceri, Mercury Engineering, Industria de construcții, materiale și resurse naturale
Citiți mai multe

„Aș recomanda cu siguranță ESET altor companii pe baza performanței, dar și a suportului, care este excelent. Cred că ușurința în gestionare este cea mai bună pe care o poți obține.”

Mark Kaiser, specialist IT, Unigarant, Finanțe și asigurări
Citiți mai multe

Resurse și documente asociate

De ce ESET?

ESET este cel mai mare furnizor de securitate cibernetică cu sediul în UE, cu peste 30 de ani de experiență în protejarea organizațiilor mari și mici

Aflați mai multe

ESET Threat Research

Cercetări recunoscute global și descoperiri care servesc securității cibernetice

Aflați mai multe

ESET MDR ajută compania Raicam să aibă succes

Aflați cum un client ESET a perceput beneficiile directe ale ESET MDR.

Citiți mai multe

Citiți acest raport special MDR

Principalii analiști KuppingerCole au analizat soluțiile MDR ESET - vedeți opiniile lor

Citiți mai multe

Descoperiți alte servicii Premium

Serviciul dvs. de implementare, ce se asigură că începeți pregătit 100%.

Explorați serviciul

Revizuiți și optimizați poziția de securitate a organizației dvs.

Explorați serviciul

Rămâneți în siguranță chiar și cu acces limitat la internet sau constrâns de politici stricte de actualizare.

Explorați serviciul

Începeți aici

Asistență Premium

Obțineți asistență promptă de la ESET la orice oră din zi sau din noapte, inclusiv în weekend și de sărbătorile legale.

  • Vă vom ajuta să vă configurați produsele ESET pentru a minimiza potențialele probleme ulterioare
  • Securitate fără griji - obțineți răspunsuri garantat rapide
  • Întotdeauna disponibil - obțineți asistență 24/7/365

Oferiți-ne datele dvs. de contact pentru a primi o ofertă adaptată la nevoile companiei dvs.

Contactați echipa de vânzări

protejat de ESET din 2017
peste 9,000 stații de lucru

protejat de ESET din 2016
peste 4,000 cutii poștale

protejat de ESET din 2016
peste 14,000 stații de lucru

partener ITP din 2008
bază de clienți - 2 milioane