Produs | Opțiune | Cantitate |
---|
Soluții de securitate pentru infrastructuri business
DIGITALIZAREA IMM-URILOR PRIN FONDURI PNRR
Cea mai bună protecție endpoint din clasa sa împotriva ransomware-ului și a amenințărilor de tip zero-day, garantând o puternică securitate a datelor.
Consolă
bazată pe cloud
Protecție
Endpoint
File Server
Security
Criptare
Full Disk
Cloud
Sandbox
Mail
Security
Protecția
Aplicațiilor în cloud
+ Back-UP & Recovery
+ Data Loss Prevention
Silver - 20 seats
Antivirus și Anti-Malware
- ESET Protect Entry
- protecție PC-uri
- protecție server de fișiere
- administrare facilă via consolă Cloud
1.004 EUR / licențe 2 ani
Pachet ptr. 20 Endpoint (PC, server)
+ reduceri în funcție de durată și volum
pentru orice nr. de PC-uri dorit, fără nicio obligație.
Gold - 20 seats
Antivirus și Anti-Malware
- ESET Protect Advanced
- protecție PC-uri
- protecție server de fișiere
- administrare facilă via consolă Cloud
- criptare completă a datelor
- protecție avansată împotriva amenințărilor (cloud sandbox)
- management vulnerabilități și patch-uri*
+ Backup & Recovery
(20 stații - 200GB -
Cloud)
2.686 EUR / licențe 2 ani
Pachet ptr. 20 Endpoint (PC, server)
+ reduceri în funcție de durată și volum
pentru orice nr. de PC-uri dorit, fără nicio obligație.
Platinum - 20 seats
Antivirus și Anti-Malware
- ESET Protect Complete
- protecție PC-uri
- protecție server de fișiere
- administrare facilă via consolă Cloud
- criptare completă a datelor
- protecție avansată împotriva amenințărilor (cloud sandbox)
- management vulnerabilități și patch-uri*
- protecție MS Cloud App
- mail security
+ Backup & Recovery
(20 stații - 200GB -
Cloud)
+ Data Loss Prevention
(20 stații)
4.440 EUR / licențe 2 ani
Pachet ptr. 20 Endpoint (PC, server)
+ reduceri în funcție de durată și volum
pentru orice nr. de PC-uri dorit, fără nicio obligație.
Pachet Antimalware ESET Protect
Protejaţi-vă computerele, laptopurile și smartphone-urile companiei cu produse de securitate de ultimă generaţie, gestionate prin o consolă de management cloud. ESET PROTECT administrează facil securitatea reţelei, de la distanţă, pentru produsele de securitate business ESET folosite.
- Protejează împotriva tuturor amenințărilor online
- Previne breșele de date, phishing-ul
- Blochează amenințările ransomeware
- Implementare și configurare în minute
- Nu solicită hardware suplimentar
Detalii despre soluție
Pachet Backup & Recovery - Xopero
Fișierele unice pot fi șterse accidental, pierdute, corupte sau criptate de ransomware. Asigurați-vă că puteți restaura datele esențiale business, oricând aveți nevoie și unde doriți. Protejați datele valoroase stocate pe laptopurile companiei, cu backup-ul scalabil de la Xopero.
- Asigură backup-ul datelor de pe PC-uri
- Permite personalizarea avansată a planului de backup
- Asigură o recuperare inteligentă și simplă
- Se configurează Cloud, rapid, în câteva minute
- Poate fi gestionată cu ușurință
Pachet Data Loss Prevention - Safetica
Soluția Data Loss Prevention de ultimă generație Safetica NXT vă protejează datele sensibile față de persoanele neautorizate, detectând riscurile de securitate și prevenind incidentele rapid. Identificați orice risc de scurgere a datelor confidențiale și potențialele încălcări ale conformității GDPR.
- Asigură un audit complet al fluxului de date sensibile
- Detectează timpuriu incidentelor de scurgere date
- Implementare în câteva minute, DLP nativ în cloud pentru Windows și macOS
- Alerte instantanee și rapoarte săptămânale pentru management rapid
protejat de ESET din 2017
peste 9,000 stații de lucru
protejat de ESET din 2016
peste 4,000 cutii poștale
protejat de ESET din 2016
peste 14,000 stații de lucru
partener ITP din 2008
bază de clienți - 2 milioane
Digitalizarea IMM–urilor prin fonduri europene
cu soluții de securitate ANTIMALWARE pentru business-ul dvs.
În timp ce progresele tehnologice au permis IMM-urilor să-și dezvolte afacerea și să-și formeze modelele
operaționale, amenințările cibernetice și riscurile legate de securitatea cibernetică pot anula orice
progres realizat până acum.
În 2022, raportul ESET privind starea de securitate digitală a IMM-urilor a evidențiat primele trei
provocări strict legate de securitatea cibernetică în ceea ce privește companiile: menținerea la curent
cu cele mai recente amenințări cibernetice (54%), păstrarea ritmului cu cele mai recente abordări și
tehnologii (50%) și lipsa investițiilor în securitatea cibernetică ( 49%).
Nu ratați oportunitatea de a accesa fondurile necesare pentru a vă construi o securitate eficientă care
vă va oferi încrederea pentru o dezvoltare sănătoasă și oportunitatea de a inova.
Când se desfășoară proiectul?
Detalii ghid
- Depunere proiecte: 15 februarie 2023 – 18 aprilie 2023
- Evaluare proiecte: 19 aprilie 2023 – 31 mai 2023
- Perioadă estimativă etapă I de semnare a contractelor – 30 iunie 2023
- Perioadă estimativă etapă II de semnare a contractelor – 31 august 2023
- Perioada de implementare a proiectului – maxim 12 luni și nu poate depăși data de 30 iunie 2025.
- Perioada de durabilitate a investiției – 5 ani din momentul finalizării implementării proiectului
Cine poate beneficia de fondurile europene?
- Micro-întreprinderile* (sunt considerate afacerile cu până la 9 angajați și o cifră de afaceri anuală netă care nu depășește 2 milioane de euro) - vor putea accesa 20.000 - 30.000 de euro, aport beneficiar 10%**.
- Întreprinderile mici* (definite drept afacerile cu maximum 49 de angajați și o cifră de afaceri anuală netă de până în 10 milioane de euro) - vor putea accesa 20.000 - 50.000 de euro, aport beneficiar 10%**.
- Întreprinderile mijlocii* (afacerile care au cel mult 249 de salariați și o cifră de afaceri care nu depășește 50 de milioane de euro anual) - vor putea accesa 20.000 - 100.000 de euro, aport beneficiar 10%**.
*Fondurile europene sunt destinate companiilor non-IT, respectiv IMM-urilor înființate cel târziu la data de 31.12.2021, ce nu au avut activitatea întreruptă în anul 2022 și au înregistrat profit operațional în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare. Printre domeniile prioritizate se numără următoarele industrii: alimentară, prelucrătoare, auto, comerț, construcții, transport și distribuție, ori producție.
**Este important de reținut faptul că toate tipurile de beneficiari vor trebui să contribuie cu 10% din suma accesată prin granturile de digitalizare (cofinanțare).
Care sunt criteriile de eligibilitate și criteriile DESI?
La finalul proiectului (după ce cererea este aprobată, granturile sunt acordate și investițiile promise
sunt realizare) va trebui ca afacerea să întrunească minim 6 din cele 12 criterii de „intensitate
digitală”, conform Indicelui economiei și societății digitale (DESI sau Digital Economy and Society
Index).
1. Mai mult de jumătate dintre angajați vor trebui să folosească computere cu acces la internet în
scopul afacerii.
2. Va trebui să utilizați un pachet software de tip ERP (Enterprise Resource Planning).
3. Viteza maximă de internet prin conexiune fixă va trebui să fie de cel puțin 30Mb/s.
4. Vânzările online vor trebui să depășească 1% din cifra de afaceri și vânzările web către clienți B2C
să depășească 10% din totalul numărului de vânzări online.
5. Vânzările de tip ”comerț electronic” vor depăși cel puțin 1% din totalul vânzărilor.
6. Va trebui să utilizați soluții de tip Internet of Things (IoT).
7. Va trebui să utilizați rețelele sociale.
8. Veți utiliza două sau mai multe rețele sociale.
9. Veți utiliza un sistem de tip CRM (Client Resource Management).
10. Veții achiziționa sisteme de cloud computing sofisticate.
11. Veții utiliza servicii simple de cloud online.
12. Veți implementa soluții de Inteligență Artificială.
Pentru ce se pot folosi fondurile din programul Digitalizare IMM?
- Echipamente IT hardware: computer, laptop, smartphone, imprimantă, copiator, cameră foto/video, alte periferice și componente (inclusiv cheltuielile de instalare și configurare).
- Dezvoltare - dezvoltare website, magazin online sau aplicație smartphone, dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software/licențelor, inclusiv soluțiile de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation.
- Licențe software afaceri pe activități: Sistem ERP (gestiune și management resurse), CRM (relații cu clienții), DMS (arhivă electronică documente), Cloud Computing (operare în Cloud), SFA (organizarea forței de vânzări)
- Software gestiune-vânzări specializat pe industrie: Retail (magazine fizice și online), HoReCa (industria ospitalității), Automobile (service auto și piese), Agribusiness (agricultură și utilaje),
- Distribuție (logistică și vânzări), Transporturi (case expediții și parcuri auto).
- Echipamente pentru automatizări și robotică destinate fluxurilor tehnologice, integrate cu soluții digitale.
- Achiziții de sisteme de inteligență artificială, machine learning, augmented reality, virtual reality.
- Formarea personalului cu ajutorul echipamentelor IT.
- Consiliere și analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice necesare.
Pentru acasă
Pentru business
Infrastructură